Sunday 26 August 2012

Rumah Terbuka Perdana Menteri Malaysia

Holaa!
Tajuk entry tanak kalah. Tajuk macam aku pegi je rumah terbuka tu kan.
Hahah..!
Actually abah dari awal cakap TANAK pergi and TAKKAN pergi sebab TAKNAK sesak2 dengan orang ramai.
Maklumlah..jemputan untuk 1Malaysia bukan 1 Pahang je.

Muka semangat nak balik Muadzam

Kami gerak dari Indrapura jam 8.30 pg. Saje nak menyesakkan jalan, kami lalu  ikot bandar Pekan.

snap gambar banner pon jadi lah

Yea time tu  memang dah ramai sangat2 orang..Depa pakai baju raya berwarna warni.
Kebetulan ade 1 parking kosong.
Abah dah parking and dah tanye nak p tak.
Tapi memandangkan aku dengan cardigan and jeans je, memang tak lah aku nak join.
Tak sopan pulak kan.
Aku bukanlah nak makan free pon sebenarnye. Tapi aku nak sangat jumpa pemimpin negara nie dekat2..heheh
Nampak dari jauh pon okay lah :)
Takpelah..Tahun depan kalau panjang umur, boley pegi lagi..Heheh

Then kami ke KFC. Okay lah tu :)


# tadi nampak depa2 konvoi pakai nie.
# wish to have one ! :)


No comments:

Post a Comment