Friday 24 August 2012

Maggi Jugakkk

Hyi!
Hahah..
Just nak ceriter aku baru je balik dari rumah jiran aku nie haa..Anak die,kak Intan kahwin..
Mak die ajak sangat aku datang umah die and complain cakap aku susah betol nak keluar rumah...
Aku pon pergilah dengan mak...
Hemmm..Aku tak rapat sangat pon dgn Kak Intan tapi kalau jumpe tu, mesra laa..hee :)
Mase aku dtg tadi,Kak Intan tgh makeup..
Sempat laa aku tgok 11 dulang hantaran atas katil tadi yang bertemakan white pink..
Bukan tgok je..Snap snap lah sikit kan sebab bilik pengantin Kak Intan cantikkk sangat...

Then aku turun bawah kononnye nak makan..Serious time tu perot mmg tgh lapar...
Lagipon aku dtg memang untuk makan sebab dah makcik tu sroh aku makan je g umah die..hahah
tak expect ape pon..
Rupe-rupenye aku sorg je org muda kat ctu and kene join makcik2, nenek2 tolong kupas bawang..
Hancur tak hancur jugaklah harapan aku..hahah
Tapi actually aku tak kisah pon if kene tolong buat bende tu..
Tapi masalahnye skrg aku pakai baju kebaye yang kain ketat and terbelah tu...
Memang tak lah aku nak duduk bersila kupas bawang kan..
Then aku balik camtu je...Tak tau knape but aku segan giler..Semua org yg aku tak kenal..
Bebudak lain mane entah aku pon tak taw..

Sampai je umah tadi, aku ajak abah pergi 7E beli maggi..
Hahah..Maggi jugak makanan aku malam nie..
Dengan baju kebaye tu jugak lah aku keluar pergi beli Maggi..
Lantak p lah depa nak cakap pa..hoho !
And dengan baju kebaya tu jugaklah aku memasak dalam kelaparan..
Sekian :)




No comments:

Post a Comment