Sunday 26 August 2012

Misi Naikkan Berat Badan!

Salam :)
Bila dah tak tau nak buat ape dah kat rumah nie, jari jemari pon semakin rajin lah untuk menaip entry baru.
heheh!
Today punya entry, aku nak cter sikit pasal masalh aku.
Ermm masalah bukan berat mana pon.
Cume now I'm trying to gain semula weight yang hilang.!
7kg hilang taw ! huaaa..

Ayat macam mengade je kan. Tapi betolla..
Now berat aku dah 45kg dari 52kg.
Semua tu hilang gara-gara "percutian" aku di Indonesia baru nie.
heheh!

Maklumlah, makanan di sana tak menepati selera aku pon.
So makan memang tak menentu.
Now semakin kurus :(
Kalau boleh, aku taknak nampak kurus kering you know!
Berisi sikit, okay laa..

Target aku, nak berat 55kg.
Sebab badan aku niey, berat 50lbih pon, orang tak percaye.
Depa cakap tulang je yang berat tu.
See??
Ayat mengade lagi kan??
Habis nak buat ayat tak mengade macam mane lagi? Hemm..



So, mulai aryni, breakfast, lunch, dinner, semua wajib.
Jangan tggal 1 pon. Hahah
Semoga misi ni tercapai before Hari Raya Haji.
Oww yeah ! 



.

No comments:

Post a Comment