Tuesday 28 August 2012

Ohh Money Again !

Hyi !
Resah gelisah tension.
3 in 1.
Masuk nie dah 3 kali terjadi perkara yang same.
Tengah syok syok skyping, dengan sesuka hati nye laptop padam sendiri.
Overheating ke pebenda aku pon tak tahu.
But lately bawah laptop ni panas die lain macam sikit.
Gune cooler??Ermmmm ermmm..Baru 2 hari lepas aku carik cooler dalam beg laptop.
Terok kan??Tak terok sangat lah sebab still aku boleh cari cooler tu.
heheh !
Menyesal aku tak pasang cooler sebelom sebelom nieh !
Errmm bukan ape.
Aku lagi suke letak lappy atas riba dari atas meja.
Syok sikit.

And now aku rase bende ni kene fix before aku balik ke UniMAP tercinta.
Maybe kene tunggu aku balik kampung baru nak p anta kedai.
Sebab mase tu je aku tak perlukan lappy.

Barulah aku tau camne perasaannye bile laptop or barang berharge lain buat hal.
Okay ni first time jadi kat aku.

Lupe pulak.
Galaxy aku dah mule tunjukkan tande tande untuk aku cari pengganti.
Money again kan??huh
Tension aku.

Tadi baru cakap dengan dia.
Dia cakap aku macam unta sebab tak reti jaga barang.
Hampeh betol sorang tu.Heheh
Ape kene mengena dengan unta pon aku tak taw.
Then kami pon ungkap balik kisah lame nak beli Blackberrrrryyy you know !
Hahah. Bajet je kan?
Tapi semua tu kena tengok kewangan aku dulu.
Die lain laa. Cuti baru ni dia kerja.
And lagi 1 dia ni pandai uruskan kewangan.
Aku pandai menghabiskan duit je.

Teringin jugak lah aku nak pakai Blackberrrryyyy.
Kalau di Indonesia, Blackberrrryyyy tu dah macam handset 3310 kat Malaysia je.
Makcik makcik, nenek nenek, atok atok semua pakai Blackberrrryyyy.
Kelllasss kau buk ! Hoho
Serious ! Tak tipu !

Hemm..So nie ape ape hal pon, aku kena fix kan laptop dulu.
Baru fikir pasal handphone.
Okaibai !




No comments:

Post a Comment