Wednesday 22 August 2012

Coretan Raya 2012 :)

Assalamualaikum and hyi :)
Selamat Hari Raya ! Belum terlambat lagi kan kan kan?
Today dah raya ke 4 pon..Sekejap btol mase berlalu.
Raya tahun nie tersangat lah simple..Serious! tak pernah sesimple macam nie sebelum nie..heheh
And one more thing yang pling penting, aku tak berharap langsung dpat duit raye yg bnyak sebenanye...Tu yg pasti :)
But Alhamdulillah..Dah besa2 camni pon,beratos jugak lah duit aku dapat..mueheheh..
# jangan jeles yea MR.S :)

Oh yea..Tahun nie beraye di Kuantan..Sunyi jugak sbb takde member..Teman berborak pon,maktih and makcik je la..
Depa berjiwa muda sikit.




# test test camera baru di malam raya...hoho :p

huh..snap sane sini di malam raya quite fun! kerja kat dapur pon tak banyak actlly :)

ini sikit gambar2 raye pertama di Kuantan, family sblah mak :)

family :)

lonely..sob sob..huhu

yg bawah nie pulak Raye Kedua di Pekan,Pahang :)

with Sharifah Syafiqah ! xoxo !

di depan makam Sultan Pahang yg terdahulu...
mase nie sblum melawat kubur arwah moyang,Allahyarham Syed Zainal Abidin 

test sikit Nikon Pikah :)

# then nie pulak pictures Raya Ketiga di Jengka,Pahang :)


# hemm...Arabian lah konon??hahah!

for the first time aku pakai tudung macamtu..then tetamu datang beraye,aku cabut balik tudung tu !

okay macam nie je simple :)
Okay tu je sikit Coretan Raya aku tahun nie..
Sederhana but happy and meriah !
Bye..:)

# pictures by Canon IXUS..no editted ! cantik gambarnye kan..promote promote ! hoho
# baju polkadot and tudung by Sharifah Syafiqah
# yang lain baju aku sndiri :)
# Makeup by SimplySiti...Me likeee :) Smooth je!
# and taklupe camerawoman : Puteri Anis Najiha ..heheh







No comments:

Post a Comment