Wednesday 23 January 2013

Sesungguhnya Aku Bangga :)

Assalamualaikum and hyi people !!
Welcome to decqueenss :) heee :)
Penat sebenarnye tapi curi masa jugak untuk blogging.
Kalau kat tempat kerja tu banyak sgt ideanya tp bile sampai mase,aku nk tulis ape pon tak tahu..
Btw, yea aku sangat bangge smlm bile Pahang menang ke atas Terengganu.
3 - 0
Bangge jadi anak Pahang.
Erkk sejak bila entah aku ambik tahu pasal bola.
Sejak aku kerja baru ni ke?
Noooo...!
Heheh. Tapi if Malaysia or Pahang yg main je baru aku semangat tgok.
Arsenal ke Chelsea ke jadah tu memang haram tak pernah tgok depa main.
If orang tanye aku sokong mane, aku jawap je Chelsea sbb jersi diorg cantik.
Aku suke :D

And yea misi seterusnye aku nak  carik jersi Pahang sebab aku tgok mcm simple je.
Tak menonjol sangat.
Maklumlah aku tak suke sgt mencapub nie atau nama panjangnye mencari publisiti.
Erk????
Hahah!.. yea yea aku tahu walaupun aku pakai makeup tebal ke kuliah kan.
I know it tapi bkn untuk mencapub okayyy :p
Tak lupe jugak ade kawan aku 2org yg mencari jersi Pahang.
Cik Nurul dan Ann :)
InsyaAllah kalau ade ceq habaq nohh :)

Okay sampai sini je.
See yea next entry :)







No comments:

Post a Comment