Sunday 13 January 2013

HAPPY 20th & 1st ANNIVERSARY

Assalamualaikum. :)
I'm homeeeee !!! Yea finally.... Sampai jugak ke negeri asal ku. Heheh.
After 2 minggu berhempas-pulas study for final. 
Maksudnye?? Yea maksudnya tunggu study week baru kelam-kabut nak study.
Begitulah ceritenye every sem. Biasalah student kan. Duduk Universiti pulak tu.
Kalau duduk Matrik, perangai aku lain sikit. Heheh.

Okay back to the topic, today genap setahun 13 hari aku and si dia together.
Heheh. Happy and macam tak percaya yang sekejap je setahun tu berlalu.
Macam baru je kenal. 
Macam baru je buat projek building same same. 
Macam baru je first time hangout berdua dengan dia. 
Macam baru celebrate birthday yg ke 19 dgn dia.
Macam baru je dia bg ring dia.
And macam baru je dia mintak untuk jadi yang special dalam hidup aku.
Yeap semua tu macam baru. Still dalam ingatan.
Heheh.:)

Dah cukup setahun nie, aku ingat balik memories lama. Hemmm..
Kenangan suka and duka tu balance.
Tapi kalau takde lah semua kenangan tu, and kalau aku and dia masing-masing dgn ego, tak mungkin sampai sekarang relationship nie kot.
Tu yang aku belajar.
Belajar untuk sabar, terima kelemahan and kelebihan dia, kadang-kadang mesti mengalah.
Yeap.
Bagi aku dia dah perfect. Perfect untuk jadi suami aku satu hari nanti.
We always together susah and senang. 
Tu our promise. Hope berkekalan sampai ke akhir hayat.
Amin...

Oh yea for this first annversary celebration, just simple celebration bcz exam week kan. 
Taknak mengganggu. Heheh.
Kitorang just makan-makan di Dominos, then he gave me bear and flowers.
Oh how sweet..... :)
Lepak pulak kat Tasik Melati.
Angin sepoi-sepoi bahase. Redup je.
Hilang sekejap stress aku pasal paper yang mendatang. Heheh.

A day before tu, he gave me birthday surprise.
Just simple celebration. 
Thanks friends... Mira, Naz, Wan, Shikin, Duke and my sayang, Syafiq. :)
Really appreciate it. Thanks for the chocolate icecream cake, and all the presents. :)
Oh yea tak lupa air bancuhan yang korang buat tu. Haihh.
Tak sempat jugak aku nak lari.
Ingatkan dah insf bebudak ni. Heheh.
Balik rumah, kena jugak tapi nasib baik 1botol bedak je.
Thanks yea Kak Mas ku. Heheh :)

Okay kat bawah nie bolehla tengok tengok sikit gambar yg sempat aku snap.
Maklumlah.. Takde semangat nak snap pic semenjak tukar Blackberry.
Pic tak cantik :(


left : present from syafiq. beg ADIDAS :)
right : present from my housemate, kak mas and que :)






The End. :)


Oopsss. Sebak hati aku semalam sebab nak berjauhan dengan dia. 
Tambah pulak dia sanggup kejar bas aku dari terminal Kangar sampai ke Alor Star semata-mata nak jumpa aku.
Terharu giler.
And of course surprise sangat.
Then sempatla lepak dalam 40 minit sebelum bas aku gerak ke Pahang.
Dear, thanks for everything :)
iLySM :)







No comments:

Post a Comment