Monday 14 January 2013

A Good Start :)

Hai :)
Today Isnin. Permulaan minggu yang baik.
As I told you, bermulalah hari aku sebagai staf di Sport Centre tu :)
But today not officially. So aku datang dalam jam 3 tadi.

Sampai je aku depan kedai tu......
Huaaa..... Still not open yet!
Oh maiii.. Menyesal aku tak ambil kunci semalam.
Rupa-rupanya Achem tak bangun lagi. haihhh.

After dah dapat masuk dlam kedai, kecewa sebab kedai tak macam aku jaga dulu.
Dulu aku always pastikan kedai kemas, bersih, cermin semua di lap.
But now, staf sebelum-sebelum nie tak macam aku dulu kot.
Entah.

Then aku and Achem dengan semangat kemas balik ape yang patut.
Lantak lah penat camne pon.
Yang penting puas hati.
Done.
Ramai juga yang beli kasut futsal, tempah jersey.
Waa semangat pulak aku nak kerja esok.
Tambah semangat bila boss bagi aku sehelai jersey tadi.
Aku pilih jersey MU colour biru tu.
Bukan sebab aku sokong MU tapi sebab nak same baju dgn Syafiq. Heheh.
Yeap. Syafiq ade sehelai baju tu.
And jadi seorang staf di kedai sukan nie tak semestinya kena pakai jersey kelab yang kita suka je.
Asalkan pakai jersey.
Heheh.




The end for today.
Hope tomorrow lagi okay dari hari ni ::)
See yea :)
Bubye. !




No comments:

Post a Comment