Sunday 13 January 2013

Good News Coming :)

Assalamualaikum :)
Alhamdulillah...Hari pertama aku di rumah dah ade satu khabar gembira buat aku :)
Actually before aku balik Pahang lagi aku dah apply kerja kat tempat kerja lama aku dulu.
And DAPAT ! Heheh. 
Dapat jugak permission dari mak abah and Syafiq. :)
Susah nak pujuk diorang wooo.
And tadi aku pergi semula butik sukan tu untuk dapat confirmation.
Manelah tahu diorang memainkan aku. Heheh.
Well, yea aku boleh start kerja esok and dah boleh pegang kunci lagi :)
Yea boss and Achem sangat percayakan aku okay bcz aku tak pernah cheat.
Baik tak baik tak ?
Heheh. 
But aku taknak lagi pegang kunci because hmmmm maybe aku dtg lambat sikit esok.
Maklumlah aku dah lupe camne nak bukak kaunter, password and so on.
Nervous pon ade so lets take it slow babeh. Hee :)
Officially, i will start on Tuesday. Yeap!

Oh yea. Aku akan jalani  hari aku sebagai seorang pekerja macam dulu-dulu.
Selama sebulan. Cuma jadi lebih baik sikit dari dulu. Heheh.
Start jam 11 am and habis kerja jam 7pm.
Kalau rajin maybe overtime until 9.30 pm.

Ramai yang tanye why mesti nak kerja jugak padahal cuti sebulan je.
Haa. hemmm actually aku dah gian nak shopping tahu tak.
Cukupla window shopping je. Heheh.
Lagi satu, dapatlah aku sibukkan diri aku sikit.
Kalau tak, mesti aku tak tahu nak buat apa kat rumah.
Merindu orang yang jauh.
sakit woooo. Heheh.

Okay sampai sini dulu. 
Jumpa next entry yea :)


No comments:

Post a Comment