Friday 18 January 2013

Entry Kosong

Haiiii Assalamualaikum friends :)
Semenjak aku dah bekerja part-time nie makin malas nak on lappy.
Walaupun balik jam 7pm.
Tapi aku bnyak spend kan masa aku dgn family and BBM si dia waktu malam.
Sebab tu takde masa sangat nak update blog nie.

Sepanjang aku bekerja, Alhamdulillah semua okay je.
Setakat nie takde ape2 masalah.
Aku dgn customer pon okay.
Overal..... OKAY.
Seronok ada..bosan pon ade jugak kadang2 bcz aku punye kerja simple sangat.
Setakat nie tak tebukak lagi hati aku nak kerja overtime.
Malas weyyy. Padahal ddok saje je.

Oh yea. Aku off hari Ahad.
Nak buat ape entah.
Mungkin tidur. Mungkin tolong si Arma update blog die.
Heheh. Lupe pulak.
Arma mintak tolong aku letakkan widget kat blog die.
Link blog??hemmm belum boleh nak promote kat sini.
Because under renovation lagi.
So i'll try my best for my bestfriend nie :)

Okaylah. Kosong sebenarnye dalam fikiran aku nieh.
Tak tahu nak tulis ape.
Btw.... I really miss my herooo.
Damn much! :(

Sekian....


No comments:

Post a Comment