Tuesday 4 September 2012

Yeay Surat Amaran !

Hyi !
Owh what a day !
Baru je semalam aku and member2 cakap pasal duit PTPTN.
Semangat giler konon dengar2 sabtu nie duit dah masuk.
Yea semalam seronok la.
And tadi aku dikejutkan dengan surat amaran dari Celcom.
Owh shit.
RM 273.80 tu bukan sikit untuk aku bayar dalam tempoh 14 hari bermula dari tarikh notis.
And yang paling mengejutkan lagi tarikh notis adalah pada 26 Ogos 2012.
Hebat !
Why tak hantar surat tu bulan depan je?
Damn.
Aku nak sedapkan hati, maybe 14 hari tu dikira waktu hari bekerja je.
Maybe.
Then aku pon call dia tadi bcz benda ni mane boleh agak-agak.
Mampus aku kalau kene masuk court.
Hahah!
Owh rupenye Sabtu and Ahad pon dikira jugak.
Means aku kena bayar before ahad ni and today dah hari rabu.
Damn lagi. Huh.
So kesimpulannya, aku kena bayar gune duit PTPTN untuk sementara waktu.
Okaibai.


No comments:

Post a Comment