Tuesday 4 September 2012

Hanya Entry Biasa

Assalamualaikum :)
Macam tersangat lama sebenarnye tak ber-Facebook, ber-Twitter, ber-Skyping, ber-WhatsApp, ber-blogging dan semua yang berkaitan dengan online.
Bukan malas ke ape tapi lepas guruh haritu, modem terus tak boleh nak turn on and langsung tak dapat nak connect internet.
Malang sungguh. Huhu.
Yea my mistake sebenarnye.
But now, thanks to Asrul yang dah tolong orderkan modem untuk aku. Hee :)
And thanks jugak sebab dia yang tolong settingkan modem untuk aku kat rumah nie :)

Oh yea. Kebetulan modem aku ni rosak pade hari aku kena register subjek.
Memang tak tentu arah jugak lah kan.
Nasib baik ada MR.S yang tolong aku register subjek since password and username aku dah memang dalam kepala dia.

Itu lagi satu hal yang agak memeningkan kepala.
Aku rase macam banyak sangat subjek yang kena ambil.
Sampai total kredit semua 19.
Nampaknye subjek Mechanics memang aku kena ambil tahun depan la. Shit.

Okay tu antare subjects yang aku akan ambil sem ni.


 EAT212
 Mekanik Tanah[Soil Mechanics]
 EAT250
 Lukisan Kejuruteraan Bangunan[Building Engineering Drawing]
 EAT251
 Teori Struktur[Structural Theory]
 EAT252
 Kejuruteraan Mekanik Bendalir[Fluid Mechanics Engineering]
 EQT203
 Matematik Kejuruteraan III[Engineering Mathematics III]
 EUW112
 Bahasa Inggeris Asas[Foundation English]


Yang Foundation English tu katenye if dah amek Technical Communication mase kat Indonesia baru nie, dah tak payah ambil dah English tu.
Nyesal aku tak ambil. Huuu.

Okaylah. Sebenarnye dah berjam dah tulis benda nih cume tak publish je lagi.
Sibuk berIM sangat kan. Hee :)
Okay next entry :)




No comments:

Post a Comment