Wednesday 5 September 2012

Bila Lelaki Bercerita Tentang Perasaan

Hai Hai Hai !
whoa esok aku nak balik dahhh. So online puas-puas lah hari nie. Yeayy!

Lately aku dah rajin sikit online facebook.
Bukan ape, nak tau update2 pasal PPK aku je.
Nak tulis status bagai memang malas lah kan.Baik tulis kat Twitter je.
Hee :)

And semenjak aku rajin online Facebook nie, ramai jugak yang IM aku.
Common question :
" Buat ape tu?"
"Bile balik Wang Ulu?"
"Balik dengan ape?"

Dah hampir 100kali aku jawap benda yang sama. Heheh.
Tak marah pon malah suka masih ade yang caring pasal aku. Hee :)


motif gambar?? entah !

Tak kurang jugak yang luahkan perasaan depa kat aku.
Eh bukan perasaan depa TERHADAP aku ye. Ade beza di situ.
Hee :)
Maksudnye nak share problem pasal aweks2 diorg.
Aku suke jadi pendengar sebab aku sendiri pernah berada di tempat awek diorg.
Dah name pon perempuan kan.
Tapi untuk cuba nak selesaikan masalah diorg, aku just mampu bagi pendapat je la berdasarkan ape yang aku pernah alami.

Tapi kan...boys nie sweet sangat bile diorg ade masalah dengan orang yang dia sayang.
Nampak sangat yang dia betul-betul sayangkan perempuan tu.
Yea untunglaa :))
Cuma kadang-kadang girls ni susah nak percayakan lelaki.
Termasuklah aku.
Percaya tu memang laa tapi taknak tunjuk sgt kepercayaan tu.
Bahaya taw. Hahah !

motif gambar??pikir sendiri la ! :)

Okay chow :)





No comments:

Post a Comment