Wednesday 5 September 2012

Salam Rindu :)

Hola !
Ermm ermmm tadi kan...tiba-tiba aku tgok profile sorang member Indonesia aku ni.
Novi namenye.
Di Surabaya dulu, dia lah yang selalu temankan aku di High Point Appartment if aku bosan2 kat 2nd floor tu.
Hehe.
Mereka mereka yang duduk kat High Point mesti tau kenapa suke sangat lepak kat 2nd floor kan :)
Ermm ermm..Sebenarnye aku rindukan dia, nasihat dia, gelak dia and semua la.
Hahah. Bcz dia seorang yang sangat matang even baru je umur 19tahun.
Hidup dia penuh dengan kata-kata semangat.
No wonder dalam usia yang macam tu, dia dah boleh survive sendiri.
Kalau aku, still bergantung dengan parents lagi terutama pasal kewangan.
Tapi dia, dah boleh tinggal di apartment, hasil penat lelah dia bekerja.
Wow!

1 benda yang aku takkan lupa.
Dia pernah berkata :

Jangan Cari Lelaki Yang 10P :

Pergi Pagi Pulang Petang Pendapatan Pas Pasan Potong Pajak Pula.

Carilah Suami Yang Mencintaimu Dengan HATI
( HARTA DAN PROPERTI )

Maka Dia Akan Memberimu CINTA
( CINCIN DAN PERMATA )

Maka Hidupmu Akan TERURUS
( TERIMA UANG TERUS )

Yea itulah antara kenangan dari Indonesia yang aku still ingat :)
Semoga bertemu kembali yea Novi :)


Haa..Novi yang pkai spec tu :)
Cantik kan :)
ermm gamba aku takde dlm tu. bcz mase tu aku tgh practice menari.
huu :(
cake sebelah tu Novi belanja kami.
Die beli di House of Chocolate, Surabaya.
Best taww :)

Okay Novi..
Salam rindu dari Farah di Malaysia :)



No comments:

Post a Comment