Sunday 28 October 2012

Review Mid-Sem (2)

Hola !
Ermm tak tau nak tulis ape but nak review lagi about last mid-sem. :D
Bulan 9 yang lepas UniMAP mengadakan Majlis Konvokesyen yang ke-7.
And bersempena majlis tu, seminggu before konvokesyen, diadakan Festival Konvokesyen or nama singkat nye FESTKON.
Errmm aku tak dapat nak pergi tengok senior-senior yang aku kenal graduate pagi tu disebabkan hal yang tertentu.
Sorry abang-abang and kakak-kakakku :D
But aku always temankan MR.S kat gerai SUKSIS dia di FESTKON.
And time die kawad pon, aku turun jugak tengok dia and skuad :)
Amira Kay lah jadi peneman :)

with MR.S

with TAM SPIDER & KAK MAS

Well..aku seronok sangat bcz always ade dgn MR.S time die penat menguruskan aktiviti skuadnya.
Aku tak boleh tengok dia susah sorang-sorang. Heheh :)

Okay tutup cerita Festkon, bukak story pasal IFF pulak.
IFF stands for Islamic Fashion Festival yang baru-baru nie diadakan di Kangar,Perlis.
Aku tak ketinggalan untuk terlibat sama tapi bukan sebagai model yea.
Hahah.
Tapi sebagai penyambut tetamu @ pengiring tetamu.
Omaigod awesome giler bcz aku dapat jumpe dengan segerombolan artis.
Nampak tak betapa ramainye artis sebab tu gune "segerombolan". Heheh.
And aku bangga jugak sebab berpeluang bersalam dengan kerabat-kerabat diraja Perlis and Perak.
Sumpah seronok.
Gambar tak dapat diupload disebabkan hal-hal tertentu :)

Okay see yea :)















No comments:

Post a Comment