Sunday 28 October 2012

Review Mid-Sem (1)

Assalamualaikum :)
Akhirnyeeee...yea akhirnyee aku dapat update blog nie setelah beberapa lama tak online.
Maklumlah di Perlis sana tak berkesempatan langsung nak online plus aku takde broadband dah sekarang.
Huuuu :(

Ohyea now aku dah selamat memasuki semester pertame untuk tahun kedua di Unimap.
Kesibukan melampau menyebabkan aku kadang-kadang stress and nak balik rumah sesangat.
Now dah selamat berada di rumah with family tersayang untuk mid sem break :)

Banyak nak diceritakan sepanjang berada dalam semester baru ni. Heheh.
First thing yg nak diceritakan, yea now aku dah pakai Blackberry.
Seronok sangat. Bukan ape. Aku seronok sebab aku beli phone same dgn MR.S :)
Curve 9300.
MR.S pon dah tak pakai Nokia die. 
Hah BB tu pon sebenanye jadi pembakar semangat jugaklah untuk aku struggle sem ni. Heheh.

Cerita lain...ermm yea cerita pasal study aku.
Sem nie semua subject tak pernah tak membusykan aku.
Everyday adeeee je koje nye. Heheh.
Paling aku menyampah, drawing. Nak melukis tu betul2 kene ade mood.
Kalau tak, memang tak jadi laa drawing aku.
Setakat nie semua drawing aku menjadi kot.



Lagi...haa lab report.
Sem nie ade 3 subjects yang ade lab.
Bile dapat minggu yang aku kene buat tige tige lab tu, memang tak tidur lah.
Serious!
Penat sebenarnye tapi bile dah siap tu, terase kelegaan and kepuasan di situ. Tak tipu :)

Cerita lain...ermmm...ha..nak habaq mai yang duit PTPTN aku dah pun habis.
Betol2 setengah sem je boleh guna.
Teruk kan aku berbelanja tapi takpelah.
Atleast aku belanja untuk makan je.
Sem nie tak banyak sgt kot aku blanje untuk benda tak faedah. Hee :)
Baju pun aku beli yang murah-murah kat tepi-tepi jalan tu je. Hoho !
*Keterlaluan di situ.

Okay next entry >>>> :)








No comments:

Post a Comment