Saturday 7 July 2012

Masih decQueenss

Assalamualaikum...
Hyi my name is Sharifah Nur Farhana bt Sd Mohd Nadzri..
Aku bukanla baru dlm blogger nie bcz this is my 2nd blog..
Blog pertame dah pun delete ats sbb tertentu :)
And blog pertame pon aku pakai name decqueenss...
Blog nie pon still decQueenss :)
Why huh??Xtaw...Dah biase dgn name nie kot...

Okay lets start from the begin yea..
I'm from Kuantan.Pahang...Tinggal di Muadzam Shah,Pahang..
Now I'm studying Building Engineering (degree) di Universiti Malaysia Perlis...
Bakal mnjadi student 2nd year..
Engineer bukanlah cita-cita aku but aku must go on je dgn ape yg aku sdg belajar...
Minat tu boleh ditanam kan...#erk

Dalam family,aku ank 1st and ade sorang adik lelaki...
Kecik je family but merekalah segala-galanya dalam hidup nie...:)
And ade lagi sorg yg mnjadi sebahagian hidup nie..MR.S :)
Lagi...aku ade kawan2 yg dh mcm adikberadik aku sndiri...Termasok housemate aku...
Well,sayang diorg sangat sangat :)

Tentang diri aku...
Hemmm...simple je...orang okay dgn aku,aku okay dgn die balik...
Orang sombong dgn aku,xpatut untuk aku jadikn kawan..
Simple :)

Owh yea...Converse, choc cake and Barbie mnjadi kegilaan yg pasti !
Heheheh :)

Coursemate tersayang...xoxo :)



No comments:

Post a Comment