Wednesday 5 September 2012

Countdown : 2days TO GO

Hai guys :)
Masanya hampir tiba untuk aku berangkat ke Perlis Indera Kayangan.
Wang Ulu dah macam memanggil-manggil nama aku.
Wahhh. Haha. Puitis sangat tuh.


terbalik?? haa rotate pakai tengkuk sendiri la ye. hee :)

Whoa macam tak percaya tinggal esok je aku kat rumah ni.
But 3months is enough for me menghabiskan masa di rumah. Hee :)
Tak sabar sebenarnya berjumpa dengan kawan-kawan tersayang.
And of course yang tersayang di sana setia menunggu aku. Sabar ye :)

Maybe aku akan sampai dalam jam 8 pagi Sabtu.
And agak kecewa MR.S tak dapat ambil aku bcz dia busy dengan pemilihan Suksis?
Ermm something like that laa.
Takpelah. Before nie pon aku naik teksi je sengsorang.

Sebenarnya aku memang tak sabar nak sampai di bumi Perlis tu bcz byk jugak hal kena settlekan.
Hal yang pling penting, aku kena ambil IC di JPN Perlis.
Then, aku kena settlekan bil Celcom.
Plus, card bank CIMB aku tak settle lagi. Still stuck gara-gara purse hilang.
Hoh!
lagi...lagi....ermmm the most important thing !
Aku kena study hard and smart untuk up kan lagi pointer aku.

Tinggal 2 hari lagi nie sepatutnye aku dah start packing-packing baju semue kan.
Tapi macam biase, aku buat relax je dulu.
Nanti baru la feel sikit kan. Erk!

Aku just menyibukkan diri tgok portal UNIMAP, group PPKAS, group BUILDING.
Konon carik info sikit laa.
Mane tau ade ape-ape update kan.
But aku selesai buat timetable untuk second year punye.
And bakal ditampal di dinding. Heheh.

Okay chow dulu yea !


No comments:

Post a Comment